lørdag 29. januar 2011

Ny lampe

I dag vil jeg vise frem den nye lampa vår. :) Foreløpig står den på hjørnebordet, men den blir nok flyttet etterhvert.


Lampa har jeg kjøpt her, og er skikkelig fornøyd med den.


Jeg merker mer og mer hvor inderlig vi mangler møbler i huset, og synes ikke loppesesongen kan begynne fort nok. Gleder meg til å finne mange skatter jeg kan pusse opp utover våren. Det er så fint med gjenbruk når man ikke har økonomi til å kjøpe masse nytt. Dessuten paser det stilen min ganske bra. :) Da jeg fortalte Ronny at jeg ville få tak i et gammelt vindu og kle det med hønsenetting og ha i stua, nikket han bare og smilte. Så jeg er heldig sånn, foreløpig i allefall. *hehe*
God helg, alle, og legg gjerne igjen noen ord om du er her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket. Hyggelig om du legger igjen noen ord.