lørdag 15. januar 2011

Enda mer stue

Dette bildet er tatt fra kjøkkendøra ut i stua. Gardinene over verandadøren skulle vært lagt opp i en hel evighet, men det er visst noe jeg aldri blir ferdig til å gjøre. *hihi*  Stua vår er ikke helt ferdig, vi mangler møbler og hyller til veggene, og dette satser jeg på å få på plass i løpet av våren. Elsker gjenbruk og gleder meg til loppemarked-sesongen starter.
 Både Ronny og jeg er (som dere sikkert ser) veldig glad i dvd'filmer. Disse fire hyllene er fulle, så en ny en står på handlelista hos Ikea. 
Egentlig kunne jeg tenkt meg å gjemme dem bort i et skap, men det får bli siden. 
Den gamle stolen som Albert ligger i har jeg lyst til å trekke om. Har hatt den siden jeg var liten, og den er slitt og stygg i stoffet. Også rød da!! Noen som har gode tips til hvordan trekke om en slik stol så den blir pen? Foreløpig har jeg bare dekket den til med et brunt teppe og en skinnfell. Katta bor der stort sett hele tida, og han har ikke klaga. :)


Dette er "nips-hylla" mi. Den er overfyllt fordi jeg ikke har fått hyller på veggene ennå. Vi arvet denne av tanta til Ronny og da var den trehvit. Jeg hater trehvite møbler, det er så hyttepreg over det, så da vi flyttet hit gav jeg den tre strøk med blank interiørmaling og voila: min smak. På veggen over er den stygge varmepumpa innstallert, ikke akkurat pent, men absolutt et must.
Bildet på veggen til venster har jeg brodert selv for flere år siden. Og selv om det ikke ser sånn ut på bildet, så henger det rett. *hehe*


Tilslutt; hils på Albert. :)


Jeg elsker å kikke i andres interiørblogger og blir litt misunnelig på alle de vakre bildene dere tar. Jeg har ikke verdens beste kamera (for øyeblikket i allefall) og derfor blir ikke bildene de fineste. Men håper dere kommer innom likevell. 

2 kommentarer:

  1. superkoselig <3 du er flink til å få det hjemmekoselig rundt deg :) og du hadde masse fine ting i nips-hylla! slike lysestaker som du har på hylle 2 (ovenifra) så jeg på i dag da jeg var på Trendhuset - de er så fine!! jeg vurderte å kjøpe et par lilla til stua, men vet ikke helt hvor jeg skal plassere dem. vi har ikke så mange steder å sette ting på, og plassene vi har er allerede fulle :p

    søte albert, så voksen han har blit ;)

    SvarSlett
  2. Takketakk snuppa! :) Det er så masse lekker pynt der ute, jeg vil ha også, men det er fullt overalt her og nå, så jeg gleder meg til å få vegghyller og mere møbler å fylle opp med saker og ting. :D

    SvarSlett

Takk for besøket. Hyggelig om du legger igjen noen ord.