tirsdag 4. januar 2011

Trollhassel

På toppen av ei hylle i stua har jeg en vase med flotte Trollhassel-grener. I denne har jeg hengt små englevinger, hjerter og prismer og ei lyslenke, så den fungerer som en fin lampe. Jeg kommer til å ha lyslenken der hele året, for er det egentlig typisk jul?


Denne puta fikk jeg til jul av mamma. Nydelig synes jeg, og pynteputer har jeg veldig lite av. Det skal jeg både strikke og kjøpe mere av i løpet av året som kommer. Jeg fikk en løper som matchet denne puten også, men den har jeg byttet i en lyslykt som jeg skal vise dere senere.
Grunnen til det er at salongbordet vårt er at glassbord og men en løper synes alt rotet som uungåelig samler seg under. *sukk*
Jeg ønsker meg inderlig et nytt, og det er en av tingene som står på listen over hva jeg skal saumfare loppemarkeder etter denne våren. Gjett om jeg gleder meg! Ny sofa skulle jeg gjerne hatt også, sort skinnsofa er ikke drømmen.


I dag har jeg kastet ut jula. Det vil si, nå er all jula på spisebordet. I morgen pakkes det ned i esker, før mopp og støvklut skal få huset til å lukte rent og pent. 
Jeg blir veldig glad for kommentarer fra dere. Er ganske "ny" innen interiørblogging, men gosj så gøy det er. :)

I anledning ny blogg kommer jeg til å ha en liten candy om ikke så altfor lenge. Så bli gjerne følger og følg med på bloggen fremover. :) 

5 kommentarer:

  1. God morgen.
    Ja,klart jeg vil følge deg. Synes alltid det er kjekt å finne nye bloggere selv og jo flere jo bedre. Synes det var utrolig fint med trollhasselen. Her ble jula kastet ut litt etter litt men for meg var jula borte vekk når juletreet ble tatt ut på søndag. Og jeg angrer ikke på at jeg tok det da. Jeg kjenner at det var hardt å begynne på jobb igjen etter nesten 14 dager med ferie. men men det går seg til.
    Kommer tilbake hit. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen til bloggverden. Takker for koselig hilsen på siden min:-) Har lagt meg til som følger hos deg, så hyggelig hvis du vil bli følger hos meg også.
    Ha en fin dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Takk for koselige kommentarer jenter. :) Blir følger hos dere begge jeg. :)

    SvarSlett
  4. Åååå, så fin puta var!! :) Jeg hadde tenkt å kjøpe vintagepute til deg til jul - det er ei dame som har en hobbybutikk og som syr på bestilling her, men ventetida var for lang, puta hadde ikke rukket frem til jul :(

    SvarSlett
  5. Jaaa, puta var skjønn! Skulle bytte duken i en til, men det var selvsagt utsolgt. Ønsker meg sånn pute til jul jaaaa. :D

    SvarSlett

Takk for besøket. Hyggelig om du legger igjen noen ord.